Project omschrijving

Content – webdesign – brochures

Thuis voor de Toekomst speelt in op een steeds groter wordende uitdaging in Nederland: de vergrijzing. Met hun unieke concept helpt Thuis voor de Toekomst ouderen met het toekomstbestendig maken van hun woning. Door actief en creatief met bestaande huisvesting om te gaan, creëren zij een echt ‘Thuis voor de Toekomst’ voor hun klanten.

KISS Communicatie heeft Thuis voor de Toekomst geadviseerd over de tone-of-voice en de boodschap die ze willen overbrengen bij de doelgroep. Vervolgens hebben we een praktisch communicatieplan opgesteld met als doel de naamsbekendheid te verhogen en nieuwe klanten te werven. KISS heeft voor Thuis voor de Toekomst een website ontwikkeld met passende content en een focus op eenvoud en duidelijke informatie.

BEKIJK DE WEBSITE

KISS Communicatie heeft onze website gemaakt en vervolgens ook goed meegedacht met de vormgeving en teksten van onze brochures.

Na een leuke intake heeft Sarah de juiste vragen gesteld en meegedacht in de boodschap die we wilden overbrengen aan de doelgroep. Sarah heeft veel expertise, werkt effectief en heeft veel aandacht voor het project. Ze regelt alles tot in de puntjes en rust niet voordat het in orde is!

Ook de overdracht en oplevering van de website verliep heel zorgvuldig en de nazorg is super! We zijn er zeer tevreden over en zouden een volgend project zeker weer door KISS Communicatie laten uitvoeren!

Martijn Borst
Thuis voor de Toekomst

Bekijk meer projecten

EN REFERENTIES

Ook kennis maken?

MET EEN KOP KOFFIE, THEE OF WAT ANDERS LEKKERS?

Ben je benieuwd of KISS Communicatie wat voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen?
Neem dan vrijblijvend contact op!

CONTACT